13 أبريل 2007

Entrad en

هناك 5 تعليقات:

a يقول...

Guaaaau Eva, a esto se le llama actualizar el blog. Has fet més posts en dos dies que en un any.
Me n'alegro.

Això de the top of my refrigerator, no serà una web oculta de Miranda July? Fa tota la pinta... Per cert que he descobert que aquesta tipa genera un odi universal que te cagas. I jo que em pensava que era admirada... Cada cop que dic algo sobre la seva peli hi ha algú que comença a bavejar contra ella tipu gos amb la ràbia.

lakuk يقول...

Algunes de les pàgines de la web innecessàries (como bromas remasticadas). Julièsque?

No se res d'aquesta tia.

Eva, tu què opines?

Eva يقول...

Dona, és veritat que hi ha massa pàgines. Però m'ha semblat molt original de totes maneres, molt "mirandajuliesc", a mí m'agrada aquesta noia, diguien el que diguin, és la directora de "me, you and everyone else"

lakuk يقول...

no l'he vist, la peli. Ja la veuré.
Per cert que m'agrada la foto que tens posada al perfil. Així tota somrient. Molt xula. Petons

a يقول...

No sabia què era ella.
Però és inconfundible, és marca de fàbrica.
A mi també m'agrada molt la nova foto.
Una abraçada!